עיצוב גינות

מעצב גינה יגרום לגינה שלכם להיראות מרהיבה

עיצוב גינה נהדר יוצר תחושה שאתה נמצא בבית שלך. קירות הגן, הגג, הרצפה והגג מעניקים לו אישיות ייחודית. אלמנטים אלה יכולים לשמש גם ליצירת ”חדרים”, או חללים, בתוך הנוף שלכם. כאשר מתכננים נוף חדש, זה עוזר לדמיין לאן כל קו ילך. זה גם יעזור לך לדמיין את הצמחים ואת המאפיינים בתוך ההקשר שלהם.

הצעד הראשון לעיצוב מחדש של גן הוא להחליט איך להשתמש בו. מטרת הגן שלך היא גורם מרכזי. כמו כן, אתה צריך לשקול כל הגבלות או כללים של HOA שלך. ברגע שהחלטת, צייר את העיצוב הסופי, לוקח בחשבון כל אלמנטים קשים. לאחר מכן, תוכל להחליט באילו חומרים להשתמש בחלל החדש שלך. אם תיקח את הזמן לבחור את הצבעים, המרקמים והחומרים הנכונים, תוכל להשיג מראה אחיד.

השלב האחרון בהשגת גן יפהפה הוא לתכנן את הרכיבים השונים. התחל על ידי ציור שרטוט של הגן. אתה תצטרך לסמן כל אלמנטים או צמחים קשים שאתה מתכוון לכלול בנוף שלך. חשוב שתשקול את חוקי ה-HOA שלך, כמו גם את ההגבלות שעשויות להיות מיושמות במרחב. הבא בתור, תכנן את הנוף החדש שלך. אם אתה לא בטוח בחוקים של האגודה שלך, אתה צריך ליצור קשר עם המנהל המקומי שלך.

אחרי שקבעת איך אתה רוצה להשתמש בגינה שלך, אתה צריך ליצור דפוס לזה. חזרה על צורות דומות בסדר מסוים תחזק את המרקם והניגודיות, ותיצור עיצוב הרמוני. חוץ מזה, הקעקוע צריך להיות גם בנוי היטב ויש לו מבנה מוצק שייצור את הרקע המושלם לצמחים וקשיים. כך יהיה פחות סביר שהקשת תתנגש בגינה הקיימת שלך.

ניתן ליצור אזור מוצל או מוצל בהתאם לסוג הגן שיש לך. נושא הגן יכול לשמש ליצירת חלל פרטי מפוקפק ופרטי. חלל מוצל או מוצל יכול להיות מקום נהדר לתת לילדים שלך לשחק. אתה יכול למקם אלמנטים קשים כמו גם צמחים. אתה יכול גם לצייר תוכנית לכל הגן, כולל רכיבים רכים וקשים.

מבנה הגן ישפיע על עיצובו. שטח גדול ופתוח המוקף בגדר עשוי להיות המקום האידיאלי ליצירת גן יפהפה. אתה יכול גם לבחור מקום מוצל ולשתול כמה צמחים אם הגינה שלך קטנה. אנשים ייהנו מאינטראקציה באזור מפוקפק. מקום מפוקפק הוא אידיאלי לבידור.

תאורה נכונה תשפר את עיצוב הגינה:

כאשר מעצבים גינה זוכרים לחשוב על הגבול. גבולות יכולים להיות פנימיים או חיצוניים. עם זאת, ניתן לרכך את גבולות הגן בשתילה. גבול חיצוני יכול להיות גדר או חומה. לא רק שזה חשוב מסיבות אסתטיות, אלא גם יכול ליצור אווירה חברתית בגן. זה יכול להיות גם נווה מדבר טבעי, אבל זה תלוי בך.

זה יכול להיות קשה לגננים לנווט. אתה צריך להיות מסוגל לנוע בחופשיות סביב חצר אחורית צרה מבלי להיות מוגבל על ידי מכשולים. שטח פתוח צריך להיות מספיק מקום כדי להתרועע עם המשפחה והחברים שלך. פרגולה יכולה להיות תוספת נחמדה לגינה. למרחבים קטנים יותר אתה יכול לשים רהיטים עמידים מזג אוויר מתחת לצל כך שהאורחים שלך יכולים להירגע בשמש.

ברגע שהחלטת על הנושא והסגנון של הגן, אתה יכול להתחיל לבחור את הצמחים שיגרמו לו לעמוד בנפרד. חשוב שתחשוב על איך אתה רוצה להשתמש בגינה ואיזה סגנון אתה רוצה שזה יהיה. צמחים שמקורם באזור שלך ישפרו את היופי של הנכס. אתה להגביל את האפשרויות שלך.

למידע נוסף על עיצוב גינות, לחצו כאן: רפאל, עיצוב נוף